AddThis

Share |

Thursday, January 28, 2010

大腸桿菌生柴油

基因改造的大腸桿菌可以將任何植物纖維變為柴油。 益力多廣告有云: 『益生菌, 一人一樽, 和味過和味龍。』 而家可以話: 『油生菌, 一廠一貨, 和味過和味龍。』

最弊要基因改造, 否則到維港隨便一樽海水, 就可以制造柴油, 唔駛幫趁油公司, 嘻!
好彩要基因改造, 否則去海灘隨便吞咗啖水, 就可能食完晚飯, 跟住會成肚柴油, 噢!

Engineered E. Coli Bacteria Produces Road-Ready Diesel

3 comments:

eddieinmedia said...

.
嘩!令我聯想到賢者之石!若果有日改造了一種將肌肉纖維變能量油的菌,....
.

韋言仁語 said...

嚇我一跳, 以為你想到腎石... 當然, 大腸桿箘可以曲線引致腎石!

eddieinmedia said...

.
哈哈哈,韋言 兄這樣一說,我馬上就想到至今形然非常堅的謝賢先生了!
.